Kollase Särgi Jutud #1: piloot, mis asi see nüüd on; poolmaraton; kui hulluks saab minna; naljaninad koos; mis saab septembris?; topelt ajalooga päev!

 Tervitus sõbrad ja kõik teised!

No nii, ega siin vist muud pole üle jäänud, kui peame selle naljaga pihta hakkama. Instagrami rahvas on juba vähe tuttavam, mis see on siin nüüd aga tutvustan siis muule rahvale ka, mis toimetame. Kõik algas ühel vihmasel esmaspäeva õhtul, kus otsustasin, et teen Instagramis Close Friends listis ka popiks läinud anonüümse küsitluse. Küsimusi tuli väga palju erinevaid, aga paras pauk oli küll see, kui keegi salajane küsis, miks ma pole oma blogi siiamaani teinud. Tänan seda salajast inimest, ta võiks endast märku anda :). Peale seda tegin omakorda küsitluse, kas peaksin blogiga alustama, siis 17 head sõpra avaldasid oma toetust ja siin me oleme. Ja no kui ei suudeta oodata 20.augustini, mis oli esialgne piloodi kuupäev, siis see näitab juba mingit sisu. Mõeldud tehtud, vaatame, kas ta on nüüd loetav ka.

Miks ma seda teen?


Esimene põhjus muidugi, et oleks lõbus nii mul ja minu sõpradel. Minu jaoks on väga oluline, et kõik teised tunneksid end hästi ja siis on minugi jaoks kõik hästi. Kui sõbrad on õnnelikud olen minagi õnnelik. Eriti kui veel toetus taga ja karm sügis ning talv on ees, siis miks ka mitte. 
Teine põhjus on arendada enda tekstiloomet ja kirjutamisoskust, sest tuleviku soov/unistus on saada spordiajakirjanikuks. Iga harjutamine kusagil sotsiaalmeedias, blogis jms tuleb ainult kasuks.
Kolmas põhjus, vahest on tore rääkida asjadest nii nagu on või mis parasjagu südamel on. 
Ja neljandaks, et ei tekiks jutte, mis jama see Gert jälle teeb, siis rahustan maha teid, et ei aja mingit kuulsust taga, lugejate arv jääb kuskil 30-40 vahele ilmselt esialgu, aga olen valmis igaks pakkumiseks, kui neid peaks mingil põhjusel tulema. Ja blogi ei tule jama kindlasti seda ma luban teile. 

Mis on plaanid blogiga?

Plaanid on järgmised: 
  • Postitused iga kahe nädala tagant, võib ka juhtuda, et tuleb vahepeal tihedamini, kui midagi eriti huvitavat toimub.
  • Blogi on hetkeseisuga pilootprojekt ehk vaatame kuni 2022.a lõpuni, kuidas läheb, mis vahepeal toimunud on ja mis saab edasi. 
  • Sünnipäev pole enam mägede taga ja sel puhul tuleb eripostitus 17.septembril küsimuste/vastuste vooruna, millest täpsemalt juba natukene hiljem. 
  • Blogi sisu on vabas vormis, huvitavad 2 nädala seiklused jõuavad siia. Teemad: sport ja vaba aeg, töö, muu tühi loba, arvamuste avaldamine jne. Teemade pakkumisi võite ise ka julgelt välja pakkuda :)
  • Have fun ja loodan, et naudite lugemist samamoodi nagu mina :)
  • Räägin asjadest nii nagu nad on või võiksid olla. Kellegile puid panema kindlasti ei hakka, ma ei ole selline inimene, kui siis ainult endale :)
Sellega sai see pikk sissejuhatus tehtud, nüüd sõidame!

August algas eriti bravuurikalt, üheksa järjestikust tööpäeva läksid linnu lennult ja olemegi augustiga põhimõteliselt keskpaigas. Kohtunikutööd sai tehtud Viljandis, Lasnamäel, Kesklinnas ja Viimsis, niiet sealgi huvitavad ajad käimas. Suure-Jaani järvepidu oli ka vinge, ei petnud jälle ootusi ja oli oma piletiraha väärt, sealt tuli ka minu peo sõnavarasse uus sõna: jämm😁(varem olid juba: kräu, istumine jne). Sellepärast mulle külapeod meeldivadki, et enamasti on tuttavad näod koos. Blogi postitamise päeval saab aasta täis esimesest mängust jalgpallikohtunikuna, niiet 14.august läheb topelt ajalukku, väga vinge. Huvitav statistika selle esimese aasta kohta on leitav 14.august ka instagramis. Tööd hetkel on palju, isegi üle mõistuse palju. Aga puhata peab ka oskama, uuel nädalal paar puhkusepäeva on ees ootamas. Õnneks on mul töö, kus saan ise oma graafikuid sättida, ehk saan ise reguleerida, kust jookseb minu piir. Naudin protsessi täiega.

Poolmaraton, olen ma hulluks läinud?!?

Ei te lugesite õigesti, 21,1km ja Tallinna Maraton, siit me tuleme. Kõik sai alguse jällegi ühel päeval peale tööd, kui mõtlesin, et 10km Tallinnas asemel võiks hoopis midagi huvitavamat ettevõtta. Ja ma tundsin, et nüüd on poolmaratoniks õige aeg. Füüsiliselt ja vaimselt tunnen, et olen valmis selleks, sest kohtunikutööd tehes on jooksuvormi hoitud piisavalt ja mitmel võistlusel on samuti jooksuvormi lihvida saanud. Muidugi viimasel ajal on tekkinud probleeme jalgade, eriti säärte taastumisega aga see on pigem tingitud liigsest koormusest. Selleks olengi vaikselt vabu päevi rohkem võtma hakkamas. Ühte ma ütlen, et aja peale see aasta küll jooksma ei lähe, pigem naudin jooksu ja loodan teha iseendale ühe suurepärase sünnipäevakingi. Ettevalmistus hakkas pihta, blogi väljatulemise hetkel on selja taga Ülemiste Ööjooks, mis on ka üks osa sellest. Aga juba kutsun kõiki raja äärde 10.septembril kell 9. Jõuame rääkida kindlasti veel poolmaratonist ka uues postituses.

Panen juba teile rajakaardi siia:


Hullumeelne laupäev

13.august oli päris vinge aga piinarikas. Hommiku äratus oli 8:30, et minna kella 11ks Kalevi Kunstmurule vilistama U14 Esiliiga mängu ja sealt otse edasi juba Viimsisse sama liiga teist mängu vilistama. Esimene mäng oli oodatult rahulik, mõnus jalgpall aga teises mängus hakkas juhtuma, 6 kollast kaarti mängus on U14 liiga kohta ebaharilikult palju. Ilm oli õnneks jalgpalli mängimiseks imeline, kuigi mängijate huvides tegin mõlemas mängus kokkulepeliselt treeneritega ka mõlemal poolajal joogipausi, sest kunstmuru ja Päike kütsid mõnusalt. Aga pärast kahte mängu oli päeva aktiivsus juba 348% ja 23500 sammu tehtud+ 11km jooksu, niiet taastumine kodus ootas. Viimsist koju tulek võttis juba 1,5 tundi ja siis sai õnneks kodus veedetud umbes 2,5 tundi. Kodust edasi juba Ülemistele, kus toimus Eesti Ööjooks, mille stardis olin kolmandat korda.(kaks korda Rakveres 2019 ja 2021)
Ütleme nii, et ega tegelikult jalgadele taastumiseks palju aega ei olnud ja nagu üleval pool mainisin, siis ei jätnud ka seekord sääred kuidagi ennast märku andmata. Esimene 5km ring nagu ikka oli mul paras kannatamine, jalad said soojaks alles teise ringi alguses ehk 6km peal, kus tempo hakkas tõusvas joones minema. 6-7km peal olnud parkimismaja tõus ajas rütmi väga sassi, sest majas sees oli paganama palav ja pärast sellist päeva võtta tõusumeetreid, siis miski ei motiveerinud edasi. Teine rütmi kaotus tekkis 8km peal konteinerilaos, kus talla all polnud valget teejoont, tänu, millele nii imelik kui see ka pole jälgisin oma tempot. 9-10km oli lihtsalt kulgemine, finiš motiveeris, selle hullu päeva lõpp motiveeris ja viimased 150m oli isegi jõudu täisvõimsusel lasta. Aeg 56:22 oli väga üllatav, sest poleks arvanud, et pärast kahte mängu sellise tulemuse välja jooksen. Positiivne, et ta oli alla tunni :) 
Emotsioon, mille Ööjooksul saab, see on juba seda kõike väärt ja selle aasta medal on üks uhkemaid, mis mul seinal üldse on nüüd :)
Järgmiseks korraks võiks isegi mingi ägeda pundi kokku panna ja puhtalt emotsiooni pärast läbi kulgeda need 10km. Jalad kestsid tegelikult päris hästi ja need kaks mängu väga tulemust isegi ei mõjutanud.
Selle segmendi lõpetuseks läbi ma ta tulin, edukalt finišis, kaks edukat mängu selja taga ja egas midagi muud, blogi avaldamise hetkel tõenäoliselt võitlen säärtega ikka veel, aga ei mäleta nii hullumeelset laupäeva küll. Kedagi süüdistada ka ei saa peale iseenda, sest ise ma selle hulluse endale kokku keerasin. Tegelikult andis see mulle ka hea info, kuidas jalgadel olukord on vahetult enne poolmaratoni, sest 2 mängu ja 10km jooksuga saab umbes täpselt sama distants läbitud. Aga noh need kaks asja on nagu öö ja päev, poolmaraton tuleb ikka järjest läbi joosta, mitte 6h pausiga ;) 
Uue päeva hommik algas küll nii nagu oleks mitu teerulli korraga ülesõitnud, 38000 sammu on ikkagi vähe teine teema. 529% päevaaktiivsust peaks olema ka mul uus rekord. Ja positiivsest poolest pasiivustemplid olid 0 peal, müstika ;)
Panen ka tolle päeva aktiivsuse teile siia kuvatõmmisena: 

Mis saab septembris?
Septembris hakkab mõne jaoks kool, mõne jaoks mitte. Mina olen üks neist, kes saab septembris elu nautida ja kontrolltööd ning kodutööd on mõneks ajaks minevik. Sel aastal ei olnud õnne. Aga ma naudin protsessi täiega ja ehk see vaba aasta annab võimalusi millekski uueks. 
Midagi huvitavat seoses unistuste täitumisega on ka saamas oma uut peatükki aga enne kui pole tehtud proovitöö jms, ei saa detailidest rääkida aga ehk juba kahe nädala pärast on millest rohkem rääkida. 
Jätkame tööga Tuules ja kohtunikutööd jalkas ning lisaks tahan ka teha ära korvpallikohtuniku litsentsi, mille koolitused on enamasti septembris olnud. Korvpalli edasimängimisele hetkel ei ole mõelnud, kuid vormi peaks kuidagi hoidma edasi küll.
Ütleme nii, et huvitavad ajad on ees. See, et sel aastal õnne ei olnud, seda kindlasti ei jää mitte kuidagi taga nutma. Veelkord naudime elu.

Naljaninad koos, NIMEKONKURSSi kokkuvõte!

Nimekonkurss toimus minu Instagrami storys 8-9.august. Nagu näete, siis blogi on saanud omale uhke nime ,,Kollase Särgi Jutud.´´ Nime autor on @jansarapik, kellega võtan ühendust ja nagu lubatud 12 pudelit/purki oma lemmikut karastusjooki on ka tema(siiamaani ei toeta ega propageeri alkoholi tarbimist!). Kirjeldan siis ka seda valikut omalt poolt, et kollasel värvil on päris palju seoseid minu tööga kohtunikuna, kus kollane kaart ja särk on eriti popid. Kollane ajakirjandus on ka tore koht aga mina ise sellega kunagi tegeleda ei taha, kuid seos ajakirjandusega on samuti olemas. Minu kollane triiksärk ülikonna all gümnaasiumi lõpuaktusel jäi ka ilmselt kõigi üllatuseks silma hahah või oli see lihtsalt kokkusattumus. Ja muidugi see peaks olema ka suhteliselt unikaalne, eeldan, et kellelgil teisel seda ei ole. Jutte jagub mul ka. Minu õnnitlused parima nime pakkujale!
Aga räägime ka teistest, kokku laekus konkursile 26 erinevat nime, üks parem kui teine, valiku tegemine ei olnud kerge aga võtsin kohe alguses seisukoha, et nimed, mis sisaldavad minu nime või sõna ..elu´´ siis need ei lähe kohe kindlasti. Ühe nime puhul tegin ainult erandi, sest see kõlas teistest erilisemalt. Panin kokku ka pingerea, kus täna avaldan ka need neli, mis minu TOP5 mahtusid lisaks võidu nimele. Kes oma nime ära tunneb, võib samuti enda üle uhke olla.
Siin nad on: Elu on GTA; AllAbout; Mees mitmel rindel ja Sulust väljas. 
Oli ka mõni humoorikas nimi nagu: Pa-pa-pa-parim blogi, särkivärki ja Sport pedia.
Tänan kõiki konkursil osalejaid!

Spordist ka ikka!

2 nädala jooksul on toimumas mitu väga ägedat spordisündmust, mida võiksite ka jälgida, spordiinimesena teen neile ka kergelt tasuta reklaami ka:
Jalgpall: 
18.august kell 19:00 Tipneri karikavõistlused 1/16 finaal Nõmme Kalju-Tallinna FCI Levadia @Sportland Arena TV: SoccernetTV
19.august kell 19:00 LEGENDIDE LAHING Eesti- Soome @A.Le Coq Arena
20.august kell 15:00 Naiste Meistriliiga Saku Sporting- Pärnu Vaprus @Saku Staadion
Korvpall:
19.august kell 19:00 Sõpruskohtumine Läti- Eesti @Arena Riga TV: ETV
25.august kell 21:30 FIBA World Cup Qualifiers Sloveenia- Eesti @Sloveenia TV: TV6
Võrkpall:
17.august kell 21:00 2023EM- valikturniir Belgia- Eesti @Belgia TV: ERR
Ralli:
18-21.august WRC Belgia MM-etapp Rally Ypres 2022 @Belgia TV: TV6, TV3 Sport, WRC+
Vaadake ikka sporti ja toetage omasid!

Vat sellised lood ongi seekord, esimene piloot osa purgis, loodan, et teile meeldis, järgmine postitus plaanis natuke vähem kui kahe nädala pärast ehk 27.augustil, vahetult enne uue kooliaasta algust ja kindlasti muid huvitavaid tegemisi on selleks ajaks toimunud. Kindlasti tulge ka staadionile kaasa elama, ka kohtunikel on toredam vilistada, kui mõni tuttav või fänn kohal on. Tänan sind, et sa üldse blogi lõppu jõudsid, järelikult läks jutt korda.  

Seni kaua võite jälgida minu tegemisi sotsiaalmeedias ja mujal:
Instagram: @gert.kaaramees
Laagri hirm Instagramis: @duracell.the.rabbit
Facebook: Gert Kääramees
Snapchat: gert.kaaramees

Kindlasti pange blogile follow, jagage/kommenteerige, avaldage oma tagasisidet ja jääge ootama juba uut blogipostitust 27.augustil!

Seni aga olge muhedad ja nautige veel oma suve!

#töökäib #kollasesärgijutud
G.K







Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kollase Särgi Jutud #17: Uskumatud nädalad! ; podcasteri elu

Kollase Särgi Jutud #15: lasin laiska, spordivärki, ref life, uus jalkahooaeg!