Kollase Särgi Jutud #2: edukas start; mis toimus; ref life; legendide lahing; poolmaratonist veel; minu suve TOP10; midagi ägedat hakkab toimuma

 Tervitus jälle!

,,Kollase Särgi Jutud´´ on oma hoo käima saanud ja nagu lubatud olen tagasi järgmise blogipostitusega. Seekord tahaks alustada jälle tänamisega. See on hullumeelne, kuidas sai piloot minna niimoodi kohe huugama, Esimesel õhtul oli blogi lugejate arv 95 peal ja blogi avatud oli ligi 115 korda. Nüüd pea kaks nädalat hiljem on blogil olnud lugejaid 165 ja blogi on avanud 182 inimest. Mina olgem ausad ei olnud sellisteks numbriteks valmis ja minu tänu on väga suur, tagasiside mille sain pärast piloodi avaldamist on olnud samuti väga head, mõned näited: üli lahe, pane edasi, sa nagu ei teeks seda esimest korda, tuleb huvitav, nauditav lugemine jne. Vot see teeb südame soojaks. Minu 182 ,,AITÄH!´´ läheb neile, kes blogi on avanud ja lugenud, ning ma luban, et panen samamoodi edasi ja veelgi võimsamalt. Selline on siis tänane sissejuhatuse osa, hakkame nüüd selle teise osaga pihta!

Mis toimus?

Huh, viimased kaks nädalat on olnud täis väga palju tegevust ja huvitavid seikluseid. Hakkame otsast pihta, päev pärast piloodi ilmumist oli vaja minna jälle tööle Tuulde, peale mida ootas kolmepäevane puhkus. Puhkust ootasin juba ammu, sest viimane puhkus jäi juuli lõppu ja nagu noorele inimesele kohane, siis suvel võiks ju rohkem elu nautida. Minu kolm vaba päeva mõõdusid siiski töökalt, aga kodus. Töö all pean silmas aia värvimist, mulle väga meeldivad sellised tööd, kus saab lihtsalt keskenduda ühele kindlale asjale ja tulemus on näha suheteliselt kiirelt. Aia värvimine, muru niitmine, grillimine jne kõik on minu lemmikud, andke mulle ainult pintsel, värv, muruniiduk ja liha, ning ma garanteerin, et tulemus tuleb hea :) 
Nali naljaks aga 3 päeva sai aeda värvitud, muidugi etappide kaupa, et jaguks aega muudeks tegevusteks ja puhkuseks samuti aga täienisti aeda ikka värvitud ei saanud, natukene on veel minna. Panen teile ka siia alla ühe pildi, milline see protsess olnud on ning milline see aed siis nüüd on. 
Minipuhkuse viimane päev mõõdus rahulikumalt, käidud sai esimest korda Rummus, ma ei tee nalja, ma ei olnud mitte kunagi Rummu karjääris käinud, võib-olla kunagi väiksena aga ma ilmselgelt ei mäleta seda. See mida nägin oli võimas. Ujumas sai ka käidud, mulle väga meeldis :)
Reedel tuli jälle tööle naasta ja õhtul sai külastatud A.Le Coq Arenal Legendide Lahingut, millest räägin natukene allpool täpsemalt. Nädalavahetus oli samuti täis tööd kohtunikuna, millest samuti räägin ka rohkem allpool. Esmaspäev-kolmapäev olid rahulikud, tööd sai tehtud, teisipäeval oli ka kohtunike trenn, kus tullakse alati kokku ja juttu on rohkem kui rubla eest. Kolmapäeva õhtul oli ka üks karikamäng minu teenindada, sellest räägin ka allpool :) Ja nii ta läkski, neljapäev mõõdus koduselt, kirjutades blogi ja tegeledes kahe projektiga, millest ehk saan rääkida järgmises blogipostituses. Reede mõõdus töiselt, nii Tuules, kui ka siis projektiga ;) Ja olemegi jõudnud laupäeva, kus blogi avaldamise hetkel olen teel Viimsisse U16 Esiliiga mängule. 

REF life


Vahemik 15.08-26.08 oli täis minu jaoks väga huvitavaid määramisi ja mänge. Esimese mängu võtsin endale puhkuse ajal kolmapäeva õhtul, see TU14 mäng ei olnud minu jaoks midagi, sest mäng toimus esiteks kodust ainult 2km kaugusel ja mäng ise oli samuti väga rahulik. Tabasalu tüdrukud võitsid Harju tüdrukuid 9:1.
Laupäeval ootas ees teine mäng Naiste Meistriliigas, seekord ei olnud vähem kehvem mäng kui see juuni keskel toimunud Flora-Kalev telemäng. Seekord said Sakus kokku kohalik Sporting ja Pärnu Vaprus, mängu oli esimesest minutist kuni lõpuni välja. Kusjuures läksin mängule Laagrist 10km rattaga edasi-tagasi ja ma polnud valmis selleks, et mõlemal korral tuleb 2,5km mööda kruusateed sõita. Aga ilm oli vähemalt sõitmiseks suurepärane. Mängust ka, esimene poolaeg mõõdus rahulikult aga Pärnu läks sisuliselt viimase sekundi väravast puhkama 1:0 eduseisus. Teisel poolajal ärkas Saku ja lõi 15min jooksul kaks väravat, millega ka 3p omale tabelisse kirjutati. Selles mõttes oli tore jälle teenindada meistriliiga mängu ja jällegi tulemuse mõttes tulist vastasseisu. 
Pühapäeval ootas jälle reis Viimsisse, kus sel aastal olen juba ebaharilikult palju käinud, mänge on seal rohkem olnud kui Laagris :) II liiga kohtumine Viimsi duubli ja Võru Heliose vahel. Tunduks nagu tavaline mäng aga ta oli vähe eriline. 1.abikohtuniku koha peal oli Premium Liiga väljakukohtunik, kellega oli väga tore ühes brigaadis viibida. Soojenduse ja riietusruumi jutud olid samuti väga huvitavad ja mäng ise oli ka põnev. Viimsi hoidis terve mängu oma kontrolli all, kuid mängu viimased 3min olid neile kohutavad. Pärast üht tagasi lastud väravat tehti mängu viimasel rünnakul natukene rumal viga 1m karistusjoonest, mis andis Võrule suurepärase võimaluse karistuslöögist lüüa viigivärav, mida nad ka tegid. Tulemus 2:2, kindlasti Viimsi polnud rahul tulemusega aga Võru võttis pikale lisaks bussireisile ühe punkti kaasa. 
Kolmapäeval sain oma CVsse kirja järjekordse karikavõistluste mängu kolmanda liiga võistkonna Tallinna FC Zenidi ja Esiliiga võistkonna Viljandi Tuleviku vahel. Mäng toimus Kernus, metsa sees, kohaliku põhikooli staadionimurul, mis on siiani lisaks Lillekülale parim muruväljak, mida sel hooajal näinud olen. Mäng oli väga närviline, Viljandi tahtis kiirelt asjad klaariks teha, Zeniidi legendid lootsid kohta kätte näidata, kohtunike vastu oli alati kellegil midagi aga me tavaliselt sellisetele asjadele ei reageeri. Viljandi sai oma tahtmise alles 39.minutil kui avavärav löödi ja sealt saadi hoog ülesse. Lõpptulemus 6:1 Viljandile ja nende edasipääs järgmisesse ringi oli selge. Ja mulle uus karikamäng kirjas ning Esiliiga sats samuti CVs juures. 
Selle teema lõpetuseks olid kõik huvitavad mängud ja ka eesootavad mängud vähem kehvemad ei ole. Uuel nädalal ootab ees mind kohtunikukarjääri esimene suurem määramine, millest lähipäevil näeb/kuuleb minu sotsiaalmeedia kanalites. Töö käib nagu mulle öelda meeldib. 

Legendide lahing!

Reedel 19.08 toimus Tallinnas A.Le Coq Arenal Legendide lahing Eesti ja Soome legendide vahel, millega peeti lahumismäng kolmele endisele koondislasele Enar Jäägerile, Dimitri Kruglovile ja Aleksandr Dimitrjevile. Mäng oli ka heategevusliku taustaga, nimelt piletitulu läks Premium Liiga klubidele AED- elustamisaparaatide soetamiseks. Ka mina olin kohapeal ja andsin oma panuse aparaatide soetamiseks. 
Enne legendide lahingut oli ka meelelahutuslik mäng, kus vastamisi olid All Stars tiim, mis koosnes kuulustest ja FC Cosmos, kus olid koos spordiajakirjanikud, täpsemalt jalgpalliajakirjanikud. Mõneti üllatuslikult võitis FC Cosmose võistkond 2:0, aga kui väravas on Ott Järvela, siis ongi võimatu kuidagi väravaid lüüa. 
Legendide lahing oli ka mängu täis, vanad mängumehed andsid nii kuis suutsid ja vanad sõbrad tulid ja tegid rahvale. Terve mäng oli täis olukordi mõlemale poole aga lõpuks karistas ikkagi Soome Eesti ära, kui 74.minutil uhke karistuslöök sisse löödi. Eesti parim variant kusjuures oli täiesti viimasel minutil, kui värav oli ainult millimeetrite küsimus, aga pärast Soome väravavahi tõrjet kõlas ka lõpuvile. 
Oli tore õhtu ja taolisi üritusi võiks olla tulevikus veelgi.

Poolmaratonist veel natukene

No nii blogi avaldamise hetkel on poolmaratonini jäänud veel ainult kaks nädalat, aeg lendab mega kiiresti, ettevalmistus on täies hoos, jooksuvormi on hoitud ja enesetunne enne katsumust on hea. Vahepeal on teada ka minu stardinumber, milleks on 1343. Niiet soovitan soojalt raja äärde tulla või kes tahab siis lausa veel rajale ise jooksma. Toredad kohad kaasa elamiseks on kindlasti Stroomi rand, Rocca Al Mare, Kalamaja ja lõpus ka Toompea jalam, kus on tänavu nii start kui ka finiš. Niiet mina ja kindlasti kõik teised ootame teid raja äärde kaasa elama ja kohapeale, jällegi midagi huvitavat pealinnas toimumas. Ja seda kõike 10.septembril algusega kell 9 hommikul Falgi teel Toompea jalamil. Rajakaarti seekord ei pane aga selle leiate uuesti jooks.ee leheküljelt. Näeme seal!

UUS! Minu suve TOP10 hetked

,,Kollase Särgi Jutud´´ saavad oma rubriigi, milleks on siis TOP10, kus iga blogipostitus mingi huvitava pingerea koos teie abiga kokku paneme. Seekord võtsin asja enda peale ja käin läbi enda TOP10 hetke sellest suvest. Selle suve hetked on kõik vahemikus 1.juuni- 26.august. Hakkame minema!

10. Kõva Mehe Jooks ja Ööjooks
Kõva Mehe Jooks toimus 20.juunil Saue lähedal Saunapunktis, mis on Eesti legendaarseim muda- ja takistusjooks, mille stardis olin teist korda. Eesti Ööjooks oli siis 13.augustil Ülemistel, millest eelmine kord rääkisime pikalt, seal olin stardis kolmandat korda. Mõlemad jooksud on erilised seetõttu, et sealt saadav emotsioon ja kogemus on sellised, mida muljalt ei saa. Vot see ongi see mille järele mina läksin ja koht nr.10 neile igati õigustatud. 
9. Paide Linnameeskonna euromäng Tallinnas
Võimas neljapäeva õhtu 4.augustil A.Le Coq Arenal, kui Paide Linnameeskond läks vastamisi Euroopa Konverentsiliiga 3.eelringis Brüsseli Anderlechtiga. Olenemata 0:2 kaotusest, oli võimas see atmosfäär staadionil, üle 7500 inimese suutsid tekitada sellise karukoopa, millest sarnast annab otsida. Vahepeal oli selline tunne nagu oleks välismaal jalgpalli vaatamas aga Eesti rahvas on väga võimas, et ühe väikelinna klubi mängule niisugust lärmi tekitati. Ja mulle muidugi tegi see head meelt, sest Paide on Eesti klubidest, minu lemmik sats, aga siinkohal pean ära mainima igaks juhuks, et kohtunikuna siiski Paide võistkondi teenindades olen erapooletu :)
8. TUUL ja kohtuniku elu
Sel suvel on palju huvitavat toimunud tööl Tuules ja jalgpallis. Tuules juhtub minu põhilise tööriista VOK rattaga kogu aeg midagi, Snapchati sõbrad ja lähedased, on saanud mu mini vloge küll ja veel sellest, kollegid on väga toredad, huumorisoon on kõigil paigas, kontoris lõunal käies tulevad ka kontoriinimesed alati tervitama ja küsima, kuidas läheb ja värki. Nii on lausa lust tööd teha kui sul on selline kollektiiv koos. Jalgpallis ka väga põnev suvi olnud, esimsesed noorteturniiri karastused, suured mängud jne on olnud väga suur motivatsiooni boost seda tööd edasi teha. Töö ongi hea kui sa saad nautida seda ja mina naudingi. Hooajaga võib juba rahule jääda, sest debüüt Naiste Meistriliigas, vilistada Premium liiga võistkonda ja teenindada Esiliiga satsi mängu, siis paremat annab üks regionaalkohtunik tahta. 
7. Suure-Jaani Järvepidu
6.august oli väga vinge õhtu ja öö, kus minu ühes kodukandis Suure-Jaanis toimus traditsiooniline järvepidu, mis on toimunud juba 61 korda. Sel aastal oli möll samasugune kui eelnevatel kordadel, lihtsalt seekord oli tuttavaid nägusid palju rohkem ja muud melu samuti. Külapeod on alati olnud minu lemmikud, sest võrreldes suuremate pidudega on sellistel pidudel alati tuttavad näod kohal ja pidu ei ole ka sugugi kehvem kui mujal. Seekord venis õhtu natukene liiga pikaks, mida veidi kahetsen, sest magama minnes oli mul hommikuse rongi väljumiseni Tallinna ainult 4h jäänud.
6. 27.07-31.07(Oru ja Suure-Jaani reis)
See oli tore periood, kus kasutasin oma nädalast puhkust Tuulest ära heade sõprade ja sõbrannade seltsis. Esiteks sai 27.juulil sõidetud Orru, tore külakene Kose lähedal, kus sai väga heade sõbrannadega aega veedetud. Aga sinna hulka kuulus veel üks IV liiga mäng, mida teenindasin Oru Põhikooli Staadionil, mille kvaliteedi üle veidi nuriseks aga see selleks. Ehk pooleldi olin ka komandeeringus. Tore päev oli seal igatahes. Järgmisel päeval tagasi linna jõudes võtsin oma parima sõbra ja tädipoja ning sõitsime Suure-Jaani poole. Nii vinget autosõitu Suure-Jaani mul pole varem olnudki. Aga eesmärk oli ikkagi vaja kodukanti tutvustada ja tiheda graafiku juures sõbrad kokku tuua. Kolm päeva oli täis huvitavaid tegevusi: Spaa külastused, Vanavara laat, minu viie miili jooksu 2.koht jpm. Imeline puhkus ütleks selle kohta. 
5. Naiste Meistriliiga debüüt ja telemäng
19.juuni läks ajalukku. Kohtunikuna oli see minu jaoks nn esimene suur mäng, mida teenindasin. Lilleküla Harjutusväljakul kohtusid valitsev Eesti meister naistejalgpallis Tallinna FC Flora ja Tallinna Kalev. Mängu muutis eriliseks see, et tegemist oli Soccerneti telemänguga, niiet sai veel pilti ka. No ja vorm oli kollane, nagu blogile kohane ;) Muidugi kutsusin kohale ka oma parimad sõbrad, kes alt ei vedanud ja end kohale ajasid. Nad said ka toreda mängu osalisteks. Ja sealt mu nn tähelend hakkaski piltlikult öeldes ;)
4. Tipneri karikas/ Premium Liiga ja Esiliiga satsid
Üllatus oli suur kui ühel päeval pärast tööd meilile tuli määramine TransferWise ja Tartu JK Tammeka karikamängule. Alguses mõtlesin, et see on mingi nali, et mind määrati väljakule vilistama Premium Liiga võistkonda aga see ei olnud nali ja tehtud ta sai. Nagu arvata oli siis Tammeka võttis oma ja koguni 18:0. Ja sai veel hästi tehtud, sest vaatleja andis väga hea hinde ja tagasiside mängu eest. Kollane särk oli sealgi jälle esindatud. Augustis sain ka Esiliiga võistkonda teenindada aga seekord abikohtunikuna, ei olnud sugugi kehvem mäng. Sellest mängust oli meil juttu üleval pool. Milline privileeg ühe noorkohtuniku jaoks :)
3. Klassilõpureis Hiiumaale
6-8. juuni tegime oma 12.SP klassiga oma lõpureisi Hiiumaale, kus rentisime kolmeks päevaks endale suure maja, koos kõigigi luksustega. See kuidas see kõik algas minu jaoks pool neli öösel, vot sellist asja ma pole elus kogenudki. Öösel oli vaja hakata varuvariante otsima ja kell 7 läks buss Pärnu poole varuvariandile järele. Jutu jätkuks, magada sai  lõpuks 2h, sest ega mul polnud ühtegi asja ka pakitud, mõtlesin, et teen seda hommikul, sest ma teadsin, et mulle tullakse Laagrisse järgi, elu nagu kuningakassil ma ütlen, aga noh see oli ainult unistus. Ja tänu imelisele ajastusele sai jõutud koos kõigi teistega õnneks ühele praamile. Sellele varahommikusele seiklusele saab panna nimeks ,,klassivanema rõõmud". Ilm oli samuti terve reis väga hea. Esialgu oli plaan üldse minna Saaremaale aga kuna Saaremaal väga ei olnud eriti kohti, kus oleks olemas bassein ja eraldi maja, siis valik langes Hiiumaale. Ja ei olnud üldse paha valik, koht oli väga hea, kusjuures veidi uhkustades, siis koha leidsin mina ja tulemus oli suurepärane, kõik jäid rahule. Minule tegi see eriti rõõmu, sest Hiiumaa on samamoodi minu kodukant ja viia oma sõbrad sinna, siis see muutis kogu asja veel paremaks. Samuti muutus see koht nii südamelähedaseks, et mingid kõlakad muuta see iga aastaseks kohtumispaigaks hakkasid ringlema, eks näis, kas sellel mõttel jumet ka on. 
2. Gümnaasiumi lõpetamine
21.juuni ajalooline päev, kui sain kätte oma keskhariduse paberid ning hunnik kiituseid, mille üle võib väga uhke olla. Au oli pidada ka lõpukõne kogu lennu nimel koos oma parima sõbraga, ütleme nii, et hiljem järele kuulates tegime väga hästi oma kõne ja publik saalis jäi väga rahule. Eriti hea meel oli, et peale aktust olid tulnud õnnitlema lähedased ja vanavanemad. Ja muidugi oli pärast koduhoovis suurem istumine ka, nii nagu tavaliselt olema peab. No ja kollane särk oli jälle esindatud, ehmatas mõne ikka päris korralikult ära, millest selline valik aga sellest ma siin rääkima ei hakka :)
1. Pärnu Summer Cup 2022
Ja siin ta on selle suve parim hetk. Pärnu Summer Cup oli ülivinge 4 päevane turniir, millega kohtunikud alustasid juba kolmapäeva õhtul koosolekuga, peale mida sai turniir alata. Ilm oli muidugi väga karm, käsil oli suur kuumalaine, kõik päevad oli 30+ kraadi leitsakut ja kohtunikusärk päevitus naljatledes selga. Päeval teenindasime mänge ja õhtud mõõdusid koos kohtunikega erinevaid tegevusi tehes. Mõni kuulsam kui teine. Aga see kui lähedasteks said Summeri kohtunikud, on võimas ja valdava enamusega käib suhtlus ikka edasi ning mõnega on juba ka ametlikes mängudes ühte brigaadi kuulutud. Kindlalt minu selle suve parim hetk. 

Nimekonkursi võitjale sai auhind teele!

,,Kollase Särgi Jutud´´ nimekonkursi autorile sai tema auhind teele pandud, tema valik oli 12 pudelit Pepsi Maxi, mille ma ka täitsin. Ja veel suurem rõõm on teatada, et auhind on ka võitjale kohale jõudnud. Kindlasti olge valmis, selliseid samasuguseid asju tuleb veel, sünnipäeva blogipostituse raames ja muud huvitavad ideed on ka mul plaanis. Olge valmis ;)

Spordist, midagi ägedat hakkab toimuma!

Spordis on eesootamas ülivinged kaks nädalat, algab korvpalli EM finaalturniir, kus Eesti koondis on olemas, jalgpallis toimuvad TOP võistkondade omavahelised mängud ja minu lemmik jalgpalliriik Prantsusmaa tuleb Eestisse. Ainult, et naiskonnaga :) Panen siia nüüd kõik spordisündmused, mida kahe blogipostituse vahel vaadata, jälgida ja kohale minna. 
ÜLESKUTSE KA!: Kui sa tahad, et ka sinu klubi või spordiala tähtsaimad mängud saaksid esindatud, siis võite julgelt kirjutada ja siis vaatame, kas see plaan ka läbi läheb.

Jalgpall:
28.august Premium Liiga: Paide Linnastaadion 17:15 Paide Linnameeskond- Tallinna FC Flora TV: ETV2
28.august Premium Liiga: A.Le Coq Arena 19:30 Tallinna FCI Levadia- Nõmme Kalju TV: SoccernetTV
31.august Premium Liiga: Paide Linnastaadion 17:30 Paide Linnameeskond- Tallinna FCI Levadia TV: SoccernetTV
31.august Premium Liiga: A.Le Coq Arena 19:30 Tallinna FC Flora- Nõmme Kalju TV: ETV2
1.september Esiliiga B: Tabasalu Arena 18:00 JK Tabasalu- JK Tallinna Kalev U21 
2.september Naiste MM Valikturniir 2023: A.Le Coq Arena 18:00 Eesti-Prantsusmaa
3.september Premium Liiga: Sportland Arena 19:30 Nõmme Kalju- Paide Linnameeskond TV: SoccernetTV
4.september Premium Liiga: A.Le Coq Arena 17:15 Tallinna FCI Levadia- Tallinna FC Flora TV: ETV2
Korvpall:
28.august FIBA World Cup qualifiers 2023: Saku Suurhall 18:00 Eesti- Soome TV: TV6, TV3Sport
2.september EM-Finaalturniir: Milano, Itaalia 22:00 Itaalia- Eesti TV: TV6
3.september EM-Finaalturniir: Milano, Itaalia 18:00 Eesti- Ukraina TV: TV6
5.september EM-Finaalturniir: Milano, Itaalia 15:15 Horvaatia- Eesti TV: TV6
6.september EM-Finaalturniir: Milano, Itaalia 15:15 Eesti- Suurbritannia TV: TV6
8.september EM-Finaalturniir: Milano, Itaalia 18:00 Eesti- Kreeka TV: TV6
Ralli: 
8-11.september Kreeka ralli, Rally Akropolis TV: WRC+, TV6, TV3Sport
Jooks: 
10-11.september Tallinna Maraton Nike 5km, Rimi 10km, 21,1km, 42,195km

No nii oleme on eriti pika blogipostitusega jõudnud lõppu. Eesootavad jällegi väga ägedad kaks nädalat, mis on täis sporti, tööd, palju muid tegevusi, mõne jaoks hakkab ka kool pihta ja mulle veel poolmaratoni. Ja sellepärast tuleb ka uus postitus eranditult pühapäeval 11.septembril, kui loodetavasti olen poolmaratoni finišis ja uues postituses nendest emotsioonidest ka värskelt rääkida. Ja jälle aitäh, et sa selle pika blogi lõpuni jõudsid. 

Seniks olge muhedad, jagage/avaldage tagasisidet, jälgige minu tegemisi sotsiaalmeedias, nautige suve lõppu ja kõigile kooli minejatele head kooliaasta algust. ,,Kollase Särgi Jutud" on tagasi jälle 11.septembril!

Instagram: @gert.kaaramees
Laagri hirm Instagramis: @duracell.the.rabbit
Facebook: Gert Kääramees
Snapchat: gert.kaaramees

#töökäib #kollasesärgijutud
G.K

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kollase Särgi Jutud #17: Uskumatud nädalad! ; podcasteri elu

Kollase Särgi Jutud #16: räägin tulevasest podcastist, reis Narva, grusiinid on ägedad tegelased, uskumatult hullud kolm nädalat

Kollase Särgi Jutud #8: mis toimus?; ref life: hooaja lõpp; TOP10 on tagasi; iga asi saab ükskord läbi; sport!; Jalka MMi ENNUSTUSMÄNG!