Kollase Särgi Jutud #4: SÜNNIPÄEVA ERI!🎉; küsimused ja vastused

 Hei hopsti!

See päev on käes, kui jälle üks eluaasta kukkus ja uus sai oma alguse. Esimene aasta täiskasvanuna oli õpetlik, seiklusi täis ja oli tunda, et ma enam ei ole poisike. Seega nagu lubatud teeme küsimuste/vastuste vooru, nn sünnipäeva erina ja tuli päris mitu huvitavat küsimust, mille järgemööda läbi käima hakkame. Niiet sünnipäeva eri alga! Kõige pealt anonüümsed küsimused ja siis mõni avalik ka :)


K: Mis on sinu elus praegu kõige tähtsam? Ja miks?

G.K: Alustame kohe teravalt. Hetkel on minu jaoks kõige tähtsam see, et mul ja teistel oleks kõik hästi. See on muidugi selline keerutamine aga kui rääkida tõsiselt, siis mul on sellised tööd, kus ma saan aidata, akude laadimisel aitan inimestel lasta tõuksiga sõita, kohtuniku töös annan endast parima, et muuta mäng pealtvaataja jaoks võimalikult ilusaks ja ajakirjandusega luua kontakt sportlastega ning luua inimestele informeerivat sisu. Tore on ju see kui sa mõtled lisaks endale ka teistele. See ongi minu jaoks kõige tähtsam. 

K: Kohtuniku ameti negatiivseim pool?

G.K: Kõige hullem on see kui sa ei pea pingele vastu. Kõik peaksid aru saama, et kohtunik on ka tegelikult inimene ja ta võib ka eksida oma otsustega. Tihtipeale juhtub nendes olukordades, et mängijad või treenerid söövad sind elusalt väljakul ära ja see ongi see, miks ei ole see amet sugugi lihtne. Ütleme nii, et enamasti käib mäng 22vs3 ehk 22 mängumeest võivad looma sinu vastu välja lasta. Raudsed närvid peavad olema.

K: Riigieksami tulemused?

G.K: Ega ma punkte ütlema ei hakka, aga omad asjad tegin ära, läks nii nagu arvasin. Eesti keele eksamit lähen kindlasti uuel aastal veel paremale tulemusele tegema ja teisi asju hetkel plaan uuesti proovida ei ole. 

K: Mis kell sa oled sündinud?

G.K: 6:45 on minu sünni kellaaeg, sellepärast vist olengi hommikuinimene. 

K: Kuidas sulle meeldib su väike õde?

G.K: No ma eeldan, et õde ise küsis seda hahah. Aga ei õega on väga vedanud, vahepeal korraldab tsirkust, vahepeal aitab hädast välja jne. Aga õudne lobamokk on, küsib palju küsimusi, vahepeal ei jaksa lausa kuulata ära teda. Aga tead, ilma õeta oleks täitsa igav elu, sest muidu tsirkust ei oleks ja ma ei saaks enam vanas koolis toimuvaga kursis olla :)

K: Milline on sinu arvates ilus naine ja miks?

G.K: Ma olen nüüd kindlasti ekspert sellele küsimusele vastates eksole. Kõik Eesti naised on ilusad, sellega on kõik teised ka nõus ma arvan. Ilus naine on selline, nagu jumal on ta loonud, kannab hoolt enda eest, peab iseennast ka ilusaks ja loodab, et teised mõtlevad sama. Ja miks, siis ma arvan, et see tuleb loominguliselt, kui kannad enda eest hoolt ja pead ennast ka ilusaks, siis miks ei peaks seda ka teised nägema. Aga olles realist, siis kõik hakkab ikkagi iseloomust ja siis liigume edasi juba ilu ning juuksevärvi juurde. Ekspert on rääkinud :)

K: Mis su kõige kõrgem pulss on olnud kohtunikuna?

G.K: No eks ta selline 190-200 kuskil on olnud, ega ma otseselt kellalt seda ei uuri mängu ajal aga kui mõni sprint elu eest lasta vaja on olnud vaja, siis ehk on selle pulsi välja andnud küll. Vahest ise tunnen küll, et olen omadega täitsa punases nagu, et õhku on vaja otsima hakata. Aga mõnikord vähen närvilistemates mängudes läheb see pulss ka päris kiirelt kõrgeks. 

K: Kuidas Karuga sõbraks said?

G.K: No kui oled inimesega 12 aastat koos õppinud, siis ei ole nagu keeruline otsida, kus sõprusisdemed alguse said. Tihedamalt hakkasime suhtlema minu mäletamist mööda 8.klassis, ma isegi ei mäleta nagu, mis, kus, kuidas eksole aga tol ajal lihtsalt hakkas C-klassil(minu klass) olema rohkem tunde koos A-klassiga(Karu klass). No ja 9.klassi ajal olime juba homied, mõned päevad pärast lõpuaktust, läksin tema villasse visiidile esimest korda Laitse metsade vahele ja sellest alates olen sinna ikka iga suvi sattunud. See suvi jäi ainult kahjuks vahele, nii palju tööd oli. Aga terve gümnaasium olime nagu sukk ja saabas omavahel, juhtisime koos üritusi ja muud vägevat ning nüüd lõpuks juba parimad sõbrad oma 2 aastat vähemalt, kui mitte kauemgi veel. 

K: Kas mingi suurema peo teeb sünna puhul?

G.K: Töö käib selle nimel ja, iseasi, kas sa küsija ka kutsutud oled :)

K: Kes tuleb World Cup TOP5 parimat mängijat?

G.K: Vot see on päris huvitav, ma ise arvan, et Mbappe teeb omad asjad kindlasti ära, Benzema kui terveks saab siis samamoodi, siis Neymar võib Brasiiliaga tegusid teha, Messi Argentiina koondisega on teada tuntud hea tulemuse peale väljas ja selle viienda koha ma jätaks veel vabaks, sest ma kardan, et siia tuleb mõni üllatusmees see aasta, kes hakkab kõvasti mägesid liigutama. 

K: Millal podcasti kuuleme ja merch tuleb?

G.K: Podcastist ma olen ammu juba kõigile rääkinud, et tahaks pilootprojektina asja ära teha aga siin on üsna mitu aspekti. Kõige pealt see võtab väga palju aega, et asi käima saada üldse, teiseks see nõuab ressursse, üksi ma näiteks podcasti pidamisega toime ei tuleks siis oleks mul vaja kindlasti ühte kamraadi, kes hakkaks koos minuga asja ajama. Kolmandaks oleks siis vaja mingit stuudiot või salvestuskohta, kus podcast üles lindistada, neid kohti on küll aga üksinda asja tehes või ilma toetajateta oleks see väga kulukas projekt. Merchiga on sama lugu, see nõuab aega ja ressursse ning hetkel ei pea mina seda vajalikuks. Aga kui keegi teab kedagi, kes tegeleb sellise asjaga, podcasti stuudiote vms värgiga, siis iga vihje või kontakt huvitaks mind küll, teate küll kus mind leiab ja siis vaatab juba edasi, mis edasi saab. Aga minu soov oleks see podcast ühel päeval ära teha küll.

K: Millega suvel tegelesid?

G.K: Tead selle jaoks võta lahti #2 osa ja seal on TOP10 rubriik, kus minu suvi on pulkadeks lahti võetud. Aga muidu nautisin elu ja tegin tööd. 

K: Mis mõtted blogiga on?

G.K: Esimene mõte on pidada seda kuni aasta lõpuni, siis vaatame edasi mis saab. Aga kuna blogi on nii ruttu huugama läinud, siis tuleb seda tasapisi hoida ja sügise poole on plaan jalka MMi ennustusmäng näiteks käima lükata, muud huvitavat ka kindlasti lisada juurde jne. Eelkõige teen seda ikkagi sellepärast, et sõprade toetus on selle asja taga nii suur, et see hoiab minu motivatsiooni üleval. Ja muidugi see, et mul oleks lõbus.

K: Kõige hullem asi Tuule töö juures?

G.K: See, et inimesed ei oska tõukse hoida! See ei ole normaalne, et tõukse meelega lõhutakse, visatakse vette, varastatakse juppe küljest ja ei kasutata sel eesmärgil milleks tõuks loodud on. Muidugi ma olen väga pahane ka nende inimeste peale, kes pikali olevast tõuksist kaks kätt taskus mööda jalutavad. Kas on siis tõesti nii raske see üles tõsta, linnapildis oleks kõik palju ilusam. Inimesed võiksid olla linnas olevate tõuksidega vähe viisakamad, kui asi ei ole sinu oma, siis käitu ka nii, et see asi pärast kasutamist poleks nagu võõra kätte antudki. 

K: Kas VOKi seiklustest tuleb mõni pikem video ka?

G.K: Tuleb kindlasti kui hooaeg läbi saab, siis lõikan klipid kokku. 

Ja nüüd küsimused, mis tulid avalikult:

Parim mäng/kogemus kohtunikuna? (@_laasike_)

G.K: Parim mäng on ilmselt alles tulekul veel see hooaeg aga parim kogemus oli kindlasti see Tipneri karikamäng, kus Tartu Tammeka Premium liiga satsi vilistasin, Muidugi Esiliiga B ka, ei saa mainimatta jätta. 

Mis sind kõige rohkem vaevab? (@ketrinkaaramees)

G.K: Eks ta tervis ole. Olen endale võtnud liiga palju kohustusi ja puhkust on ilmselgelt liiga vähe. Vahepeal on füüsiliselt ja vaimselt raske aga õnneks kui olen siiamaani vastu pidanud, siis miks ma ei peaks ka edaspidi vastupidama. Aga pean sundima end rohkem puhkama :)

Millal load ja auto tuleb, et ei peaks rattaga tööle sõitma? (@kert.kedelauk)

G.K: Tead mu töö asub Vanalinnas, mis tähendab, et autoga on sinna saamine ülim peavalu. Ja ma töötan ettevõttes, mis tegeleb keskkonnasõbralike eesmärkide täitmisega ja mulle olenevalt mõnest ei ole ühistranspordi ja rongide vastu mitte midagi, vahest jõuab isegi kiiremini kohale kui autoga. Niiet ma pigem rattaga tööl käimist.

Kui vanalt ja miks tekkis tunne, et tahad oma elu spordiga siduda? (@maarikaterep)

G.K: See on hea küsimus, eks ta seal 8.klassis loovtöö tegemise ajal tekkis, et kurat küll, ma teen suht hästi seda spordiajakirjanduse värki, niiet sealt ta pihta hakkas. Ja miks, siis eks kui oled üle kaheteist aasta juba spordi sees olnud, siis raske on sealt kuidagi välja tulla. Ja sporti tehakse kogu aeg, mingit pausi sisse ei teki. 

Kas naisi on raskem vilistada kui mehi? Miks? (@maarikaterep)

G.K: Ei ole raskem, Seda seetõttu, et naised tegelevad palju vähem lõhkumisega ja enamasti ikkagi suudavad oma emotsioone valitseda aga kui looma välja lasevad, siis mõneti hullemalt kui mehed isegi. Mehed ajavad rohkem õigust taga ja mängivad väljakul rohkem harrastuskohtunikke ise. Naised saavad enamasti aru, et nemad mängivad ja mina vilistan, 


Vot sellised 20 küsimust olid, andsin oma parima nende vastamisel. Ma tänan kõiki küsijaid ja mine sa tea kas teeme tulevikus selliseid asju veel. Aga nüüd mina jätkan oma uue eluaasta saabumist ja teiega kohtume uuesti juba 24.septembril tavapostitusega. 


Instagram: @gert.kaaramees
Laagri hirm Instagramis: @duracell.the.rabbit
Facebook: Gert Kääramees
Snapchat: gert.kaaramees

#töökäib #kollasesärgijutud
G.K



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kollase Särgi Jutud #17: Uskumatud nädalad! ; podcasteri elu

Kollase Särgi Jutud #16: räägin tulevasest podcastist, reis Narva, grusiinid on ägedad tegelased, uskumatult hullud kolm nädalat

Kollase Särgi Jutud #8: mis toimus?; ref life: hooaja lõpp; TOP10 on tagasi; iga asi saab ükskord läbi; sport!; Jalka MMi ENNUSTUSMÄNG!