Kollase Särgi Jutud #7: mis toimus?; ref life: ELB; 2 nädala foto; ajakirjandus läks huugama; vana hea sport; ÜLI SUUR KOKKUVÕTE PEOST OXIS!

Hello hello!
I'm back nagu öeldakse ja oleme oma järjega jõudnud oma pilootprojekti seitsmenda postituseni ja tänase hommiku seisuga on minu blogi kokku loetud üle 600 korra, ehk see tähendab, et iga postitus läbib keskmiselt 100 lugejat, mis on üli kõva tulemus arvestades, et ma teen seda blogi oma vabast tahtest ja teiste rõõmustamiseks. Minu tänu on suur, et te leiate oma aja minu blogi lugemiseks, mis annab lootust juurde, et pärast detsembrit jätkame oma seikluseid siin. Kujutan ette, et tänane postitus tuleb üks vägevamaid, sest viimase kahe ja poole nädala jooksul on juhtunud nii uskumatuid asju, et neid sõnadesse on üli keeruline panna. Ütleks, et ühed parimad nädalad üldse ehk. Aga hakkame järge mööda minema, tänase blogi maasikas ÜLI SUUR SÜNNIPÄEVA PEO kokkuvõte on blogi lõpus!😉

Mis toimus?

Nagu ma mainisin, siis tegemist oli ühe võimsaimate nädalatega minu elus, sest põhimõtteliselt ei juhtunud nende nädalate jooksul mitte midagi sellist, mis oleks olnud kuidagi halb. Ainult head sündmused toimusid. 
Pärast #6 avaldamist ootas mind reis Haapsallu töö asjus, siis Tuules sain möllata VOKiga, mis lagunes mul 2 nädala jooksul koguni neljal korral ära aga iga põhjus oli liiga naljakas, et olla tõsi. Jalgpallis oli ka ootamatult tihedad nädalad, koguni 7 ametliku mängu sai teenindatud. Aga need kaks ja pool nädalat olid põhiliselt täis ettevalmistust suure sünnipäeva peo korraldamisel, mis siis kulmineerus 21.oktoobri õhtul OxForelli puhkekeskuses. Ütleme nii, et esimest korda sain ka vähe pikemalt puhata, sest viimane vahetus Tuules oli 19.oktoobril ja uuesti lähen tööle alles 25.oktoobri õhtul. Mis nii viga eksole aga kõige enam olen õnnelik selle üle, et sain kahe poole nädala jooksul täiega protsessi nautida :)

Ref life: ELB määramised; puhas nauding

Päev pärast #6 avaldamist ootas mäng Haapsalus, kui olin saanud oma kolmanda määramise Esiliiga B mängule, kui kohalik Läänemaa mängis Tartu Tammeka duubli vastu. Mäng hakkas üllatavalt kui Läänemaa lõi juba üheksa minutiga kolm kiiret väravat ja suutis juhtima minna. Seda seisu muidugi hoiti lõpuni, endale lasti vahepeal lihtsalt kaks tagasi lüüa. Vaatleja poolt puhas mäng ja hinne 8,4 jälle käes. Peale seda tuli kohe otsa neljas Esiliiga B määramine, kui Hiiu Staadionil läksid vastamisi Nõmme Kalju duubel ja Tartu JK Welco, mäng kujunes nagu arvata oli ühepoolseks, kus Kalju sisuliselt parkis bussi ja lasi Welcol pool tundi hiljem oma teed minna. Lõppseis 4:1 külalistele, nagu arvata oligi, kusjuures pole ammu vägevama lauluga fänne näinud kui seda Welcol oli, see oli uskumatu, mis lalusõnad ja lauluhääl neil oli. Pühapäev oli topelt mängupäev, kui sain mulluse Esiliiga võitja Maardu Linnameeskonna mängu teha praeguse Esiliiga B liidri FC Tallinna duubel võistkonna vastu. Mäng oli murul ja väga ebamugavates tingimustes alates 30min hakkas vihma sadama ja see ei jäänud järgi. Minu äärel oli ka kerge lohk kuhu vesi kogunes, mis takistas oluliselt minu liikumist ja kõik riided olid porised. Aga õhtul ootas veel üks mäng Laagri Arenal, kus Ultratega palju kuulsust kogunud Harju neljanda liiga võistkond läks vastamisi Solutionsi satsiga. Tänu 209 pealisele Ultrate pundile aitas Harju end 12:2 võiduga neljanda liiga finaali, mida mängitakse tulise lähirivaali Sauega. 
Uuel õhtul ootas ees III liiga viimase vooru mäng Sakus, mis oli päris külmades tingimustes, ma ei tea, kas on vajadust pidada mänge, millel otsest kaalu ei ole nii hilja aga see selleks mäng sai tehtud. 
Ja peojärgne pühapäev oli veidi raske aga U16 Esiliiga mäng Laagris ja II Liiga mäng Sportland Arenal said peetud ja sellega see seitsme mänguline maraton läbi saigi. Nüüd hakkab vaikselt hooaeg lõppema, kahe blogi pärast ehk on võimalust teha ka hooaja kokkuvõtteid. Töö käib edasi.

2 nädala foto

Seekord jälle TOP10 ei tule aga luban, et järgmises postituses on ta täitsa olemas. Aga seekordne foto minu galeriist ei ole kahjuks midagi ilusat, kui oma silmaga nägin, kuidas konkurendi Boldi tõukerattad olid kõik järjepanu ümber lükatud. Tuletan siiski meelde, et kui tegemist ei ole sinu asjaga, siis mille paganama pärast sa sellele kahju pead tekitama. See vaatepilt on eriti nukker, vahet pole, et ma töötan konkurendi Tuule heaks. Kutsun teid kõiki sõbrad ülesse, mitte neid tõukse vihkama, tõstke pikali olevad tõuksid püsti, sest valdav enamus teist kasutab neid tõukse samamoodi. Tunnistan, et mina neid tõukse kahjuks ülesse ei tõstnud aga ma andsin sellest teada oma ülemusele, kes võttis Boldi inimestega ühendust ning 1h hiljem sealt mööda sõites oli rivi korras. 

Foto on siin!


Ajakirjandus läks huugama!

No nii, sain tööd teha oi kui palju, käisin kahel korral Audentese Spordikeskuses püüdmas mängumehi, kui sain kätte Avis Utilitas Rapla mängumehe Rait-Riivo Laane ja Tallinna Kalev/Audentese mängumehe Georg Allemanni. Nendega sai väga huvitavad intervjuud tehtud ja lähiajal peaks need olema ka leitavad Korvpall24.ee portaalis. Järgmine töölähetus on 2.novembril TalTechi Spordihoones ja siis juba rahvuskoondise kodumängul Rootsiga. Vägev, paneme edasi!


SPORT: Üllatusi tuleb uksest ja aknast

Viimased nädalad on uudiste ja tulemuste mõttes kõik olnud ülimalt huvitavad, kui tulemusi vaadata. Näiteks teist hooaaega kõrgliigas Viimsi võitis Kalev/Cramot, Esiliiga sats Tere/Kadrina Karud võitsid Tallinna Kalev/Audentest ja jalgpallis võitis Esiliiga B sats JK Tabasalu Premium Liiga satsi Nõmme Kaljut. Aga põnevaks alles läheb, nii palju huvitavat sporti on ees nii palju, et ei jõua ära oodatagi. Ja juba kuu on ainult jalgpalli MMini jäänud, siis saab kuu aega tugitoolisporti harrastada. 
Aga nagu ikka teeme tasuta reklaami vägevaimatele mängudele, mis kahe blogi vahel aset leiavad:

Jalgpall:
Rahvaliiga A-tasandi turniiri finaal: 28.10 19:00 @A.Le Coq Arena FC Lebo Ülesanne- FC Kohvile TV: SoccernetTV
Esiliiga: 29.10 12:30 @Viljandi Linnastaadion Viljandi JK Tulevik- Harju JK Laagri
Premium liiga: 30.10 17:15 @A.Le Coq Arena Tallinna FC Flora- Paide Linnameeskond TV: ETV2
TU17 Eliitliiga Esiliiga: 30.10 19:00 @Tabasalu Arena JK Tabasalu- Tallinna FC Ararat
Naiste Meistriliiga: 30.10 12;00 @Sportland Arena Tallinna FC Flora- Saku Sporting TV: SoccernetTV
Esiliiga: 31.10 19:00 @Maarjamäe Kunstmuruväljak Tallinna FCI Levadia U21- Paide Linnameeskond U21 TV: SoccernetTV 

Korvpall:
PAF Liiga: 29.10 17:00 @Rakvere Spordihall BC Tarvas- TalTech/Optibet TV: DelfiTV, Inspira
PAF Liiga: 30.10 17:00 @Forus Viimsi Spordikeskus KK Viimsi/Sportland- Avis Utilitas Rapla TV: DelfiTV
PAF Liiga: 02.11 18:30  @TalTechi Spordihoone TalTech/Optibet- Tallinna Kalev/Audentes TV: DelfiTV

Võrkpall:
Balti liiga: 26.10 19:00 @TalTech Spordihoone Selver/TalTech- PÄRNU VK
Balti liiga: 29.10 17:00 @Pärnu Spordihall PÄRNU VK- Võru/Barrus
Balti liiga: 30.10 17:00 @TalTech Spordihoone Selver/TalTech- BIGBANK TARTU

KUI TAHAD ENDA SPORDIALA MÄNGE SIIA, SIIS KIRJUTA MULLE!

SUUR SÜNNIPÄEVAPIDU OXFORELLIS!

No nii, oleme jõudnud tänase blogi kõige vägevaima osani, reedel 21.oktoobri õhtul toimus, siis tagant järele minu ja minu kolme hea sõbranna Karmen-Liisi, Merilini ja Beriti sünnipäeva. Peokohaks sai valitud legendaarne OxForelli Puhkekeskuse Jahimaja, mis on väga tuntud peokoht. Alguses mõtlesime, mis me mõtlesime, et ilgelt läbikäidud koht aga nüüd paar päeva hiljem pärast pidu on selline tunne, et me panime selle peokohaga 100% täppi.
Lugu on selle peoga üldse tore, kui esimene mõte pidu korraldada tekkis ligi 3 kuud tagasi ja kui augusti lõpus see kuupäev paika sai pandud, siis exitement tõusis lakke. No ja mingi 2 ja pool nädalat hiljem hakkasime reaalseid plaane paika panema, mis tähendas, et jagasime ära, kes millega tegeleb jne. Minu ülesanne oli siis tegeleda DJga, 18+ jookide ja koha rentimisega. Niiet esialgu tundus ta suhteliselt lihtne ülesanne, siis tegelikult ta nii ei olnud. Kui OxForell sai minu sünnipäeval(17.september) peokohana kinnitatud, siis oli vaja hakata mõtlema, mis siis tegema hakkame. Mina kirjutasin esimese asjana oma heale sõbrale Keirole, kes ma teadsin, et on DJ ja tal vastav stuff olemas. Sain Keiro nõusse, oli üks mure juba vähem, siis tahtsin hakata teise murega tegelema, kust ma saan cooli outfiti peo jaoks sebida. Kohe oli peas mõte, et spets ei hakka ostma mingit kallist riietust, mis jääks hiljem lihtsalt kappi ja hakkasin kostüümi rendi pakkumisi vaatama, Lõpuks leidsin endale selle õige riietuse kohapeal käies ja see sobis mulle lõpuks ideaalselt. 
Peopäev lõpuks siis käes, kuna mul ei olnud auto võimalust, siis pidin kasutama bussi varianti, mis tähendas väga kiiret tegutsemist hommikul, punktist A oli vaja jõuda ruttu punkti B ja sealt omakorda punkti C. Ehk kõigepealt oli reis kostüümile järgi, siis sadamasse jookide järgi ja lõpuks siis Balti Jaama, kus läksin siis bussi peale, et sõita Kose-Uuemõisa. Sadamas võtsin oma kuus kasti jooke ning alguses lolli peaga kuna aega oli nii palju, siis hakkasin Balta poole marssima. Poole tee peal sain aru, et see on väga loll mõte ja tellisin endale takso vastu. Taksojuht muidugi kes vastu tuli arvas, et tulin Soomest aga tegin talle väga kähku selgeks, mis kavatsused mul on. 
Jõudsin kell 15 Kose-Uuemõisa ja läksin siis kohe Oxforelli check-ini tegema ja ega eriti palju muud teha ei olnudki kui jääda tüdrukuid ja peale nende pärast külalisi ka ootama. Ettevalmistused Oxis hakkasid kusagil 2,5h enne esimeste külaliste saabumist, niiet uksed tegime lahti 20:30. Külalisi tuli meil nelja peale kuskil 70 kanti, kus juures mina kartsin, et me ei mahu ära aga tegelikult mahtusime väga ilusti ära ja ruumi jäi isegi üle veel. 
Ametliku osaga alustasime kuskil 21:30 kui valdav enamus seltskonnast oli kohal ja pidu sai alata. Hakkasime pihta Beer Bong turnamendiga, mille lõpetasin 1h 15min hiljem ära, sest ma ei jaksanud enam seal seista ja tahtsin ise ka pidu nautima hakata. Edasi mängiti aktiivselt seal ise. Mina sain lõpuks inimestega rääkima hakata ja kingitusi vastu võtma, hakkasime tantsima, käisin igalpool ringi uurimas, uusi tutvusi loomas jne. DJ alustas oma mölluga veidi peale kella 23, südaööl lendasime peale suure tordiga, mis vaevu püsis minu ja Karmeni käes, sest see käis kord ühele ja siis teisele poole. Lõpuks ma kooki maitsta ei saanudki ja ega midagi süüa ka mitte, sest mul oli alati mingi tempo taga või keegi tahtis midagi teha/rääkida jne. Peale seda koogi osa käisin ülal korrusel ja õues inimestega rääkimas, kui üks hetk leidsin ennast DJ puldist, kuhu mu hea sõber Keiro korra mind ka lasi, see oli äge, sest sealt tulid ka lõpuks peo kõige ägedaimad pildid. 
Peale seda väitsid sõbrad, et ma olin ligi 2h kadunud aga tegelikult istusin maja taga õues ja rääkisin juttu, peale mida läksin tagasi sisse ja DJ seti lõpuni oli ligi 30min veel jäänud ja võtsime veel asjast viimast. DJ pakkis oma asjad kokku ja alles olid veel mõningad inimesed, kes minu poolt said ka MVPideks pärjatud, sest no kui sa oled veel kell 5 energiat täis, siis sa oled absoluutne legend. Tagatipuks jäin ma tantsupõranda keskele tooli peale magama, jumal tänatud, et mind Oru poisid sealt ära päästsid. Aga see polnud veel kõik, Oru poisid tulid veel minu tuppa ja me veidi jutustasime. Tegemist oli reaalsete piimameestega, kes konkreetselt tõid mulle vee asemel piima ja Sprite. Hommikul oli päris mõru maitse suus. Hommik tõi korraliku kaose, sest nii alumine ja ülemine korrus olid reaalne peldik kui pehmelt öelda. Aga panin kohe enda koristustiimi tööle ja tänu nende abile, saime maja päris ruttu puhtaks. Pean tunnistama endal oli hommikul väga paha olla, aga olin esimene vend, kes ülesse ärkas. Vot aga maja saime kella 12ks puhtaks ja oli aeg koju tulla hunniku kingitustega, mõni naljakam kui teine, minu parim sõber Kaspar ja endine klassivend Kermo näiteks kinkisid mulle labida, sest tali on tulekul ju, üli äge kink ning muud huvitavat oli ka, mille üle olen kõigile väga tänulik. 
Aga nagu ikka iga pidu sai ükskord läbi ja seegi sai läbi üli ägedate emotsioonide ja tagasisidega, et olime teinud väga vinge peo, mida tunnistan ei saa kuidagi teistmoodi kirjeldada ei saagi.
Omalt poolt tahan tänada DJ Mõmmi ehk Keirot, kes vinget muusikat mängis ja õhtu üles küttis, fotograaf Karl Gerhard Kevvaid, kes niivõrd ägeda fotoseeriaga hakkama sai, ilma nende kaheta ma ei oleks ette kujutanud ka, mis pidu see olnud oleks. Ja muidugi kõik sõbrad, kelle olin kohale kutsunud, kes vaevusid tulema, mul oli üli hea meel näha teid, kõigiga muidugi ei saanud pikalt rääkida aga küll meil see võimalus tulevikus avaneb. JA KÕIGE SUUREMAD TÄNUD LÄHEVAD MINU IMELISELE KVARTETILE Karmen-Liisile, Merilinile ja Beritile, ilma kelleta me ei oleks kindlasti koos nelja peale nii vinget pidu korraldanud. Üli vinge õhtu ja inimesed, järgmise peoni/korrani, lihtsalt vägev. No words to tell anymore! Tänud OxForell!


Aga jällegi iga asi saab ükskord otsa ja täna saab ka minu blogi jälle läbi, tagasi olen teie juures kindlasti 5.novembril, kui paneme #8 huugama. 
Tunnistan, seda blogi postitust oli mul kõige ägedam teile kirjutada niiet nautige täiega seda!
P.S Head koolivaheaega ka!

See ya 5.november!

Instagram: @gert.kaaramees
Laagri hirm Instagramis: @duracell.the.rabbit
Facebook: Gert Kääramees
Snapchat: gert.kaaramees
BeReal: gert.kaaramees

#töökäib #kollasesärgijutud
G.K














Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kollase Särgi Jutud #17: Uskumatud nädalad! ; podcasteri elu

Kollase Särgi Jutud #16: räägin tulevasest podcastist, reis Narva, grusiinid on ägedad tegelased, uskumatult hullud kolm nädalat

Kollase Särgi Jutud #8: mis toimus?; ref life: hooaja lõpp; TOP10 on tagasi; iga asi saab ükskord läbi; sport!; Jalka MMi ENNUSTUSMÄNG!